I 2 IF Karlstad

Bli medlem

Förutom medlemsavgiften är det viktigt att komma ihåg att funktionärshjälp behövs från dig till medlem för:

Det är tack vare denna funktionärshjälp som vi slipper sälja lotter/kakor/toapapper resten av året.

För vissa sektioner kan det förekomma träningsavgifter som tillkommer för vissa av våra träningsmöjligheter och dessa aviseras till medlemmarna i vår vanliga kommunikation via mail eller Facebook.

Hur blir jag medlem?

1. Hitta din avgift enligt nedan och betala in till bankgiro.
  2. Mejla till kansliet@i2if.se och berätta att du är ny medlem och vilken sektion (triathlon, fäktning eller skidskytte) du går med i. Ange ditt namn och personnummer så vi har möjlighet att lägga till dig i vårt medlemsregister.

Medlemsavgift (kalenderårsvis)

Medlemsavgiften skall betalas i januari eller då du blir ny medlem under året. Hur mycket som skall betalas beror på din ålder.

Ett familjemedlemskap innebär att man för en familj bara behöver betala för ett medlemskap vilket då omfattar alla i familjen. För de som blir medlemmar mycket sent på året används en rabatterad avgift för det året enligt information nedan.

• Stödmedlem: 50 kr
    Ger ett stöd till klubben men man kan inte ta del av förmåner.
  • Ungdom 100kr
    Till och med det år man fyller 20.
    Januari-November: 100kr
    December: 0kr
  • Vuxen 300kr
    Januari-Oktober: 300krNovember: 200kr
    December: 100kr
  • Familjemedlemskap 500kr
    Omfattar alla i familjen.
    Januari-Oktober: 500kr
    November: 400kr
    December: 200kr

Betalning görs till Bankgiro 936-1593

Märk betalningen med "Medl.avg. <år> <namn> <personnummer> <sektion>" på inbetalningstalongen eller i Internetsbankens meddelandefält.
Sektionerna kan vara Skid, Löp/Tri eller Fäkt.

Exempel:

Medl.avg. 2016 Johan Svensson xxxxxx-xxxx Löp/Tri