Föreningen Nässjö SKI

Bli medlem

Gammal eller ung, motionär eller elit, aktiv eller stödjande - Alla är välkomna att bli medlemmar och stödja skididrotten i Nässjö.

I medlemskapet ingår duschavgiften i motionsgården, Lövhult.

Du får även rabatt hos Pölder Sport.

Medlemskap/Årsavgift 2023/2024

Familj med barn under 20 år

600 kr

Familj endast 2 vuxna

500 kr

Vuxen 20 år och äldre

350 kr

Ungdom under 20 år

150 kr

Stödmedlem

250 kr

Observera att tävlingsåret för längdskidor är mellan 1/7 - 30/6, vilket gör att om man blir ny medlem i februari kommer det en ny räkning för nästa säsong samma år.

Är du redan medlem gäller följande:

En faktura skickas ut till alla medlemmar under hösten och ska betalas senast det datum som anges på fakturan.

Redigera dina uppgifter?

Har du ändrat adress, mailadress, telefonnummer eller annat är det viktigt att du meddelar klubben detta så vi kan redigera i vårt register. Skicka ett mail till vår registeransvarige Marcus Fabisch på fabisch.marcus@gmail.com

Är du ny medlem kan du välja att göra följande:

Betala in medlemsavgiften till bankgiro 5325-6657, betalningsmottagare Nässjö SKI, eller swisha till nummer 1236571111.

Ange namn och personnummer med 10 siffror på inbetalningen samt skicka ett mail till fabisch.marcus@gmail.com med följande info:

Namn och personnummer med 10 siffror (för samliga medlemmar)

Bostadsadress

Telefonnummer

E-postadress

För att kunna få ett komplett medlemsregister över våra medlemmar behöver vi få korrekta adresser och personnummer till samtliga medlemmar.

Genom att du notera dessa vid betalning godkänner du även att vi får registrera dessa uppgifter i vårt medlemsregister. Vi hanterar alla personuppgifter enligt dataskyddsförordningen (GDPR).

Prenumerera på nyheter

Hantera prenumeration